Ważny obszarem podczas przygotowaniu procesu szkoleniowego są przerwy na kawę zwykle określane jako: przerwa kawowa. Najczęściej organizowane są trzy w trakcie szkolenia i dają one szansę trenowanym osobom odpocząć.
W trakcie typowej przerwy kawowej, serwis sali szkoleniowej dostarcza kawę, herbatę, soki oraz wodę. Typowo kładzione na stole są drobne coś do przegryzienia oraz pospolite ciastka.
Uczestnicy szkoleń zwykle widzą przerw na kawę jako ważnego wkładu do okresu kursu. Nie widzą, gdyż nie ma niczego szczególnego nie wyróżniają się bez względu na to gdzie przebiega kurs szkoleniowy.
Można znaleźć pomimo wszystko przykłady gdzie typu centrum szkoleń nie tylko dba o odpowiednie wyposażenie sali szkoleniowej jak również wkłada dużo uwagi na przygotowaniu kateringu i przerywników kawowych. W tej sytuacji zwykle przerwy traktowane są najczęściej w charakterze ciągłych przerw na kawę.
W przypadku takich przerywników w szkoleniu owoce, przekąski, soki, kawa herbata, wypieki itp. nieustannie są uzupełniane przez kelnerów i są dostępne dla uczestników kursu stale jego trwania. Znacząco poprawia to nastrój wśród uczestników treningu i ten sposób poprawia efekty biznesowe prowadzonych działań rozwojowych pracowników.
Inne blogi: Blog 1
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz