Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że blisko 30% mikrobiznesów w Polsce nie zakupiło osobistej witryny w internecie i nie wykorzystuje e-mail w prowadzonej działalności biznesowej.
Chociaż rezultat ocen wydaje się być zaskakująco dużym, to istnieje kilka prostych sposobów na rozwiązanie kłopotu i stworzenie w krótkim odcinku czasu trwałych podstaw pod swoją pozycję w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom najczęściej wskazuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a przy tym szybkie: założenie strony www wykorzystując wordpress lub joomlę, a w dalszych krokach instalację nabytej w sieci templatki u takich sprzedawców jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście pozwala na praktycznie szybki rezultat – witryna w sieci nie tylko pojawi się w internecie ale także będzie wyglądać profesjonalnie. W praktyce, w w cenie wdrożenia rzędu 500 zł netto można odhaczyć konieczne cele.
Budowa witryny nie implikuje istnienia firmy w sieci. Najważniejszym jest jej wypromowanie najczęściej z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z nami, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest dbać, by treści w serwisie internetowym były na bieżąco rozwijane i dostosowane zarówno w treści jak i w dodatkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3 Blog 4 Blog 5
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz