czwartek, 1 grudnia 2011

Mniejsza firma w sieci. Pomoc przy tworzeniu www.

Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że więcej niż 30% małych firm w Polsce nie posiada osobistej witryny w internecie i nie używa poczty elektronicznej w pracy na własny rachunek.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Chociaż rezultat analizy sprawia wrażenie być wysokim, to istnieje parę skutecznych sposobów na rozwiązanie problemu i uzyskanie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją aktywność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim partnerom najczęściej proponuję rozwiązanie oczywiste, a jednocześnie nie zajmujące dużo czasu: zorganizowanie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku instalację nabytej w internecie szablonu witryny u takich ostawców jak templatemonster.com.

Takie proste podejście daje najczęściej natychmiastowy rezultat – witryna w sieci nie tylko pojawi się w sieci ale także zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. W większości przypadków, w koszcie około 500 zł netto udaje się zrealizować konieczne cele.

Budowa witryny nie oznacza pojawienia się podmiotu gospodarczego w internecie. Krytycznym działaniem jest jej optymalizacja najczęściej z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z z moją pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Gwarantem sukcesu jest, by zawartość w serwisie internetowym były często rozwijane i gotowe zarówno w treści jak i w meta tagach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.

Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,


Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz